neděle 22. listopadu 2015

Massimo Vanni umí prásknout i otáčivými dveřmi! Vážně?

Obrazový dodatek ke komentáři u minulého článku:
A proč by ta spojitost mezi Massimem Vannim a Chuckem Norrisem opravdu být nemohla? A proč by prostě a jednoduše nemohla pramenit z dojmu diváků, že je jim tu něco povědomé? 

Oba hrají v akčních filmech. Akční chlápky. Nestačí to? Patrně ne. Vanni nemá na kontě hlavní hrdiny. Často hraje záporáky. Ty jeho roličky dopadají obvykle nevesele, a to předčasným úmrtím. Nejslavnějším u něj možná bude fakt, že je dalším příbuzným Enza G. C. Řekli bychom, že není žádná světoznámá superstar. A patrně o něm vznikly tak tři vtipy, a to ještě proto, že Chuck ten jeden počítal dvakrát...
Ale co takhle podoba? Nebylo by nakonec možné, že ti dva spolu přeci něco mají? (společného)




Co na tom, že možná do nekonečna nikdy nenapočítal...
Já, teda, no... zkoušel jsem to. Ale dál, než do půlky, jsem nikdy nedošel...
 Podle mě je to moc prima týpek.

2 komentáře:

  1. Tak tohle by mě nenapadlo, ale na tom horním obrázku jsou fakt jak dvojčata.

    OdpovědětVymazat
  2. Abyste věděli, že Marie z Ostravy vždycky plní své sliby… A já je plním taky. A že zrovna toto už není docela aktuální? Ale jděte. Chuck Norris přece nemůže bejt neaktuální, což? Akorát informace o tom, že Chuck Norris napočítal dvakrát jen do nekonečna, již není aktuální. Chuck Norris totiž napočítal i mnohem dál.

    A Vanni? Tak vězte, že onehdy jsem v supermarketu potkala dva týpky… a hele, oba v hubě párátko. Ale co ti se s ním nablbli… Jo, hned jsem si tuhle na Massima vzpomněla. A ostudu Vám nedělali, mistře, vypadali s tím skoro stejně zvrhle jako Vy. Ach jo… Musela jsem si pak pustit alespoň úvodní titulky k Vůni cibule…

    OdpovědětVymazat